Бекітемін:
Мектеп директоры
_____________А.Сатқалиева
« ___»________2017-2018 жыл
Жалпы білім беретін Юрий Гагарин атындағы орта мектебі бойынша
2017 – 2018 оқу жылына арналған «Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін»
іске асырудағы іс - шаралар жоспары
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Хидуллина Гаухар Исатаевна
І. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие
Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты тұлғаның саяси құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін , балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық - зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.
Іс - шара тақырыбы |
Әдісі |
Уақы- ты |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже/ аяқталу нысаны
|
Жауапты |
||||||
Психо |
Мед |
Кітап-хана-мен бай-ланыс |
Пән-мұға-лімде-рі-мен байла-ныс |
Ата- ана-мен жұмыс |
Қоға/қ ұйы/н, мект/ен тыс меме «Жас-ұлан», «Жас қыран» ұйым бай-ланыс |
Жеке оқу-шы-мен жұ-мыс |
|||||
«Мәңгілік Ел» патриоттық актісі аясында патриоттық іс-шаралар. |
Кездесу, сынып сағаттары |
Қыркүйек Мамыр |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
|
Отанын, өз жерін мақтан тұтатын нағыз азаматты тәрбиелеу. |
Сынып жетекшілер |
«Абайлаңыз, балалар!» |
Айлық жоспар |
Қыркүйек |
|
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
Жол ережесін ұғыну |
МДТІЖО |
«Тәртіп – тәрбие бастауы, Тәртіпсіздік – өміріңнің қас жауы». |
Таныс-тыру, талдау |
04.09 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Мектеп жарғысымен, ішкі ережесімен таныстыру. |
МДТІЖО |
«Тәуелсіздік туы берік қолда». |
сынып сағаты |
15.12 |
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
ҚР Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуді үйренеді. |
Кусайнова Г |
«Көк туым-мәңгі желбіре». |
Сынып сағаты |
12.01 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Отан сүйгіштікке тәрбиелеу. |
Дюсенова Ш |
«Ерлік пен елдіктің өшпес рухы». |
Шеберлік сағаты |
12.10 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Махамбет пен Исатай бастаған көтерілістің тарихи маңызын ұғынады. |
Дүйсенова Ж |
«Көк байрағым көгімде желбіресін!» |
Өнеге сағаты |
12.12 |
|
|
+
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Отан сүйгіштікке тәрбиелеу. |
Салауатова Н |
«Жанұядағы зорлық жеке іс пе, әлде әлеуметтік мәселе ме?». |
Пікірталас |
17.10 |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Жанұя өміріндегі маң. мәс-р жөн/е азамат/қ позиц. қалып/у. |
Жакешова Ж |
«Елін сүйген - Елбасы». |
Іс – шара жоспары |
24.11 |
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Ел, Елбасы туралы түсініктері дамиды. |
МДТІЖО |
«Тәуелсіз елдің көшбасшысы». |
Тәрбие сағаты |
30.11 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Тұңғыш президент тарихын ұғындыру. |
Базарғалиева Г |
«Қазақ елі – жарқын болашақ!». |
Мега – жобасы |
02-16.12 |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Өз елінің тарихымен, мәдениетімен танысады. |
Сынып жетекшілер |
«Тәуелсіздік - елімнің ерлік жолы». |
Шеберлік сағаты |
12.12 |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Оқушы Еліміздің өткені мен болашағы туралы мағұлматтар алады.
|
Жарылғасова Г |
«Қазақстан жолы-2050:-Бір мақсат, |
Тәрбие сағаты |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Өмірдің әр саласында жүрген жастармен кездесу ұйымдастырады. |
Ғапуова Қ |
«Айбары асқақ Ата Заң» |
Сынып сағаты |
20.10 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
Қайырғалиева А |
«Еліміздің қасиетті белгілері». |
Өнеге сағаты |
25.10 |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
Қоғам өмірінде жастардың алар орны тур. әңгімелеу. |
|
«Құқықбұзу-шылық және жасөспірім |
Дөңгелек үстел |
13.01 |
|
|
+ |
+ |
|
|
+ |
Өз өзіне баға береді. |
Қайырғалиева А |
«Қиын бала қайдан шығады?». |
Диалог алаңы |
22.12 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Қиын оқушылар анықталады. |
МДТІЖО Жакешова Ж |
«Жастар –жемқорлыққа қарсы». |
Пікірталас |
15.12 |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Жемқорлық жөнінде пікір алмасу. |
Жакешова Ж |
«Астана – арман қала». |
Тәрбие сағаты |
15.11
|
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
ҚР-ң Астанасы туралы толықтай мағұлмат. |
Ақтаева Ж |
«Рәміздерім-мақтанышым». |
Сынып сағаты |
26.01 |
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
Отан, туған жер, рәміз туралы түсінік қалыптастыру. |
Ғапуова Қ |
«Ауған соғысы салған жара мәңгі жазылмайды». |
Айлық салтанатты жиын |
06.02 13.02 |
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Ауған ардагерлері туралы мағұлмат беру. |
МДТІЖО Бекесов Н |
«Сен және сенің құқығың». |
сынып сағаты |
22.02 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Адами құндылықтарын арттыру. |
Сынып жетекшілер |
«Мәңгілік Ел – Менің Елім». |
Айтыс |
14.03 |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Айтыскерлік қабілетін дамыту. |
Ғапуова Қ |
«Ұрпаққа ұран болған- ұлы ерлік». |
Іс – шара жоспары |
01.05-10.05 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Ұлы Жеңіс мерекесін насихаттау. |
Мектеп әкімшілігі |
Әскери-спорттық клубтардың слетіне оқушылар дайындау. |
Слет |
04.05 |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
Отан, туған жер түсінік қалыптастыру. |
Бекесов Н Инжелова Ә |
Мектеп оқушылар-ының дала-лық жиынына оқушылар қатыстыру. |
Жиын |
Кезінде |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
Әскери – спорттық жарыстарда бақ сынау. |
Бекесов Н |
«Бейбіт |
Тәрбие сағаты |
04.05 |
+ |
|
+ |
+ |
|
|
+ |
Патриоттық рухта тәрбие беру. |
|
«Мемлекеттік рәміздер – ұлт мақтанышы». |
Іс – шара жоспары |
01.06 |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
ҚР-ң мемлекеттік рәміздерін насихаттау. |
МДТІЖО |
ІІ. Рухани – адамгершілік тәрбие
Мақсаты: Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.
Іс – шара тақырыбы |
Әдісі |
Уақы- ты |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже/ аяқталу нысаны
|
Жауапты |
||||||
Психо-логпен жұмыс |
Мед-бике-мен байла-ныс |
Кітап-хана-мен байла-ныс |
Пән мұға-лімде-рімен |
Ата- ана-мен жұмыс |
Қоғамдық ұйымдар-мен,мектеп «Жас қыран» ұйымымен) байланыс |
Жеке оқу-шымен жұмыс |
|||||
«Мектепке жол» республика-лық қайырымды-лық акциясы. |
Акция |
Тамыз қ\күйек |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Акцияға белсенді қатынасу . |
Мектеп әкімшілігі |
«Қариялар азайып бара жатыр». |
сынып сағаты |
13.10 |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Қанатты сөздерге талдау жасау. |
Дюсенова Ш |
«Әдептілік –адамгершілік бастауы». |
Тәрбие сағаты |
13.10
|
+ |
|
|
+ |
|
+ |
|
Жақсы менен жаманды ажырата білуге үйрету. |
Мырзажанова Н |
«Адамгершілік-рухани байлық». |
Әңгіме сағаты |
16.11 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
Өнегелі мәд/ті баулу. |
Қайырғалиева А |
«Қарттарым – аман-сау жүрші!». |
кездесу |
24.09 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Үлкендерге құрмет көрсету,сыйлау. |
Салауатова Н Кусайнова Г |
«Амандасып жүрейік». |
Сынып сағаты |
27.09 |
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
Қарттардың өнеге жолын дәріптеу. |
Дюсенова Ш |
«Өзін-өзі тану –адамгершілікке жетелейді». |
Тренинг |
23.11 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Адамгершілікке тәрбиелеу. |
Жумаева З Мырзажанова Н |
«Діни мерекелер арқылы адамгершілікке тәрбиелеу» Ауыл ақсақалда-рымен кездесу. |
Кездесу |
7.03 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Мәден/ке тәрбиелеу |
Қайырғалиева А |
«Өзін-өзі тәрбиелеу – өмір талабы». |
Пікір алмасу |
19.01 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Өзін-өзі тани білуге бағыт беру |
Мырзажанова Н |
«Әлемді қайырым-дылықпен сақтайық». |
Айлық |
10.01-10.02 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Рухани адамгер. Тәрбие принц. Нег. |
МДТІЖО Психолог |
«Ана деген – шуақ шашқан жарық күн». |
Тәрбие сағаты |
06.03 |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Ананы құрметтеу, сыйлау. |
Базарғалиева Г |
«Амандасу -алтын қазынам» |
Сынып сағаты |
15.12 |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
Бейбітшілік тақырыбында ой бөлісу. |
Салауатова Н |
«Ұлттар татулығы - ел бірлігі». |
Тәрбие сағаты |
27.04 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Көп ұлтты мемлекеттегі ұлттар достығын сипаттау. |
Кусайнова Г |
ІІІ. Ұлттық тәрбие
Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау.
Іс – шара тақырыбы |
Әдісі |
Уақы- ты |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже/ аяқталу нысаны
|
Жауапты |
||||||
Психо-логпен жұмыс |
Медби-кемен байла-ныс |
Кітап-хана-мен байла-ныс |
Пән мұға-лімдері-мен байла-ныс |
Ата- ана-мен жұ-мыс |
Қоғамдық ұйымдар-мен, мектептен тыс ме кемелер-мен ( «Жас-ұлан», «Жас қыран» ұйымымен) байланыс |
Жеке оқу-шы-мен жұ-мыс |
|||||
22 қыркүйек Тілдер мерекесіне арналған «Мемлекеттік тіл – ел бірлігінің кепілі». |
Апталық Салтанатты жиын |
13.09
|
|
|
|
+ |
|
+
|
+
|
Тілге деген құрмет. |
МДТІЖО Қайырғалиева А |
«Мемлекеттік тіл – бірлік пен татулық кепілі». |
Тәрбие сағаты |
17.09 |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Мемлекет-тік тілді насихатт-ау. |
Қайырғалиева А |
«Тіл шебері». |
Зияткерлік сайыс |
19.09 |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
Білімді оқушылар-ды анықтау. |
МДТІЖО |
«Ұлттық өнер-тәрбие негізі». |
Сынып сағаты |
25.09 |
+ |
|
|
|
|
+ |
+ |
Оқуш.шы-ғарма-шы-лығын дамыту. |
Салауатова Н |
«Тілдің мерейі-елдің мерейі». |
Сынып сағаты |
15.09 |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
Мейірімділік пен ізеттілікке тәрб/у. |
Дюсенова Ш |
«Таза, терең, өткір, күшті кең тілім( |
Шығармашылық жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кусайнова Г |
«Қазақтың ұлттық киімдері». |
Тәрбие сағаты |
16.03 |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
Ұлттық өнер дәріпте-леді. |
Дюсенова Ш |
«Қош келдің, әз Наурыз!» |
Апталық |
12-17.03 |
+ |
|
+ |
|
|
|
|
Ұлыс күнін насихаттау. |
МДТІЖО
|
18 мамыр – халықаралық мұражай күніне орай «Өткеннің қазынасы- болашаққа» атты шара. |
Сынып сағаты
|
11.05 |
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Тарихи жәдігерлер туралы түсінік алады. |
|
Рәміздерді білесіз бе? |
сауалнама |
22.02 |
|
|
|
|
|
|
|
Рәміздерді насихаттау, құрметтеу мақтан тұту |
Қайырғалиева А |
Өнегелі салтың бар, келер ұрпақ |
Өнеге сағаты |
11.05 |
|
|
|
|
|
|
|
Ұлттық қазынамыз салт-дәстүрмен танысады, |
Салауатова Н |
ІҮ. Отбасы тәрбиесі
Мақсаты: Ата- аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық –педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру
Іс – шара тақырыбы |
Әдісі |
Уақы- ты |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже/ аяқталу нысаны
|
Жауапты |
||||||
Психо-логпен жұмыс |
Медби-кемен байла-ныс |
Кітап-хана-мен байла-ныс |
Пән -мұғ/н байла-ныс |
Ата- ана-мен жұмыс |
Қоға/қ ұй/ен, мект тыс мек\н ( «Жас-ұлан», «Жас қыран» ұйымы байланыс |
Жеке оқушы-мен жұмыс |
|||||
«Отбасы –ұлт рухының айнасы». |
Апталықтың іс – шарасы
|
07-16. 09 |
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Отбасы туралы түсінік қалыптас-тыру |
МДТІЖО |
«Отбасы – өмір айнасы». |
Сынып сағаты |
08.09. |
+ |
|
|
|
+ |
|
+ |
Мектеп пен отбасы байлан. Жолға қою. |
Қайырғалиева А Кусайнова Г |
«Отбасы – аялы алақан мекені». |
Семинар – тренинг |
15.09 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Отбасы тәрбиесін дәріптеу. |
|
«Мен және менің отбасым». |
Сурет байқауы |
05.09 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Отбасы жауапкерш. Нығайту. |
Кусайнова Г Құрасова А |
«Отбасы және мектеп:білім кеңістігіндегі байланыс». |
Конферен-ция |
22.09 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Ата – аналар кеңес.жылдық есебін тыңдау, құрамын сайлау. |
МДТІЖО |
«Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі». |
әңгіме сағаты |
30.09 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Мектеп пен ата – аналардың байланысын нығайту. |
Салауатова Н |
«Қоғамдағы, жанұя мен мектептегі зорлық-зомбылық- сыз өмірдің принциптері». |
Жиналыс |
17.11 |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
Бірлікке, татулыққа тәрбиелеу. |
|
«Толағай» отбасылық сайысы. |
Сайыс |
08.12 |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Ата – ана мен мектептің байланысын нығайту. |
Бастауыш пән бірлестігі |
«Бәрі де, ана, бір өзіңнен басталады» |
Тәрбие сағаты |
7.03 |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Үлгілі отбасының өнегелі тәрбиесін дәріптеу. |
Қайырғалиева А |
8 наурыз аналар мерекесіне «Ана- өмір шуағы». |
Апталық. Іс – шара жоспары |
05-10.03 |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Сыйлайды, құрметтейді, ардақтайды. |
МДТІЖО Жармуханова Қ |
«Мөлдір бұлақтан» отбасылық сайыс. |
Сайыс |
11.04 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
Өнерлі отбасылар анықталады. |
Мектеп әкімшілігі |
Ү. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
Мақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту
Іс – шара тақырыбы |
Әдісі |
Уақы- ты |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже \ аяқталу нысаны
|
Жауапты |
||||||
|
|||||||||||
Психо-логпен жұмыс |
Медби-кемен байла-ныс |
Кітап-хана-мен байла-ныс |
Пән мұғалім-дерімен байланыс |
Ата- ана-мен жұ-мыс |
Қоғ/қ ұйы/ен, мектеп-тен тыс меке/мен ( «Жас-ұлан», «Жас қыран» ұ/ен) байланыс |
Жеке оқу-шымен жұмыс |
|||||
«Табиғатты аялайық». |
Тәрбие сағаты |
10.03 |
+ |
|
+ |
+ |
|
+ |
|
Табиғатты қорғауды үйренеді. |
|
«Ұстаздық аты-биік, әрі мәңгілік». |
Тәрбие сағаты |
27.10 |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
Өсімдік әлемін -тану-ға дағдылана-ды. |
Дюсенова Ш |
«Атадан мал қалғанша тал қалсын». |
Сенбілік |
15. 09 15. 11 |
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Қоршаған ортаны қорғауды сезінеді. |
Мектеп ұжымы
|
«Таза болса табиғат-аман болар адамзат». |
Сурет байқауы |
1.02 |
|
|
+ |
+ |
|
|
+ |
Туған жерді қастерлеу. |
Қайырғалиева А Құрасова А |
«Табиғат – елдің панасы». |
Тәрбие сағаты |
13.04 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Табиғатқа деген сүйіспен-шілігі артады. |
Ниязова А |
«Мамандық – өмір таңдауым». |
Тәрбие сағаты |
27.04 |
+ |
+ |
|
|
+ |
+ |
|
Белсенді азамат боп қалыптасу. |
Мырзажанова Н |
Қысқы демалыс шарасы. |
Іс – шара |
4 – 8.12 |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Оқушылар-дың бос уақытын тиімді жоспарлау. |
МДТІЖО |
«Қызықты көңіл, студенттік өмір!...». |
Студен/н кездесу |
31.01 |
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Білімнің болашақ-тағы маңызын ұғынады. |
Ерғазиева К Ғапуова Қ |
Мамандық таңдауды анықтау үшін... |
Сауал-нама |
15.02 |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
+ |
Мамандық-тың сырын ұғынады. |
Психолог |
«Сенде бір кірпіш дүниеге…». |
Пікір алмасу |
09. 03 |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
Мамандық таңдау қажеттілі-гін түсінеді. |
МДТІЖО |
«Мамандық әлемі...».. |
Ойбөліс |
20.04 |
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Қажетті мамандық-тармен танысады. |
Психолог |
ҮІ. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
Мақсаты: Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай –ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру.
Іс – шара тақырыбы |
Әдісі |
Уақы- ты |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже/ аяқталу нысаны
|
Жауапты |
||||||
Психо-логпен жұмыс |
Медби-кемен байла-ныс |
Кітап-хана-мен байла-ныс |
Пән -мұғ\ н байла-ныс |
Ата- ана-мен жұмыс |
Қоғам-дық ұйым/н, мект тыс -мек/н Жас-ұлан», «Жас қыран» ұй/ен) байл |
Жеке оқу-шы-мен жұмыс |
|||||
Интеллектуалдық марафондарға қатысу. |
Сайыс |
Кезін-де |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
Білімді оқушыларды марапаттау. |
|
«Қарттарым – асыл қазынам». |
Апталықтың іс – шарасы |
22.09 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Үлкендерге құрмет көрсету,сыйлау. |
МДТІЖО |
«Мықты болсаң, тауып көр!». |
Сайыс |
28.09 |
+ |
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Оқушылардың ойлау қабілеті шыңдалады. |
Салауатова Н |
«Қарттар ғұмырын – құрмет ұзартады». |
Танымдық кеш |
30.09 |
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Оқушы белсенділігі артады. |
МДТІЖО |
«Ұстаз – мектептің жүрегі». |
Апталықтың іс – шарасы. |
02 - 07.10 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Ұстаз еңбегін бағалау. |
МДТІЖО |
«Ұстаз аты – биік, әрі мәңгілік». |
Тәрбие сағаты
|
04.10 |
|
|
|
+ |
+ |
|
+ |
Ұстазға құрмет көрсетеді. |
Дюсенова Ш Кусайнова Г |
«Ұстаз болуды армандаймын». |
Өзін – өзі басқару күні |
04.10 |
+ |
|
+ |
+ |
|
+ |
+ |
Өзін - өзі реттейді, бағалайды, құрметтейді. |
|
«Тәуелсіздік тірегі- білімді ұрпақ». |
Танымдық сайыс |
26.10 |
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
Дарынды, |
|
Күзгі демалыстық шара. |
Іс – шара жоспары |
01 – 06.11 |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Оқуш/ң бос уақытын тиімді жоспарлау. |
МДТІЖО |
«Абайды оқы-таңырқа» |
Тәрбие сағаты |
22.11 |
+ |
|
+ |
+ |
|
+ |
+ |
Оқушылар арасында көшбасшыны анықтау |
Ғапуова Қ |
«Талаптың мініп тұлпарын». |
Сайыс |
08.12 |
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
Бастауыш сынып оқушылары арасынан дарынды оқуш.анықталады. |
Жармуханова Қ |
«Ең үздік оқушы – 2017». |
Сайыс |
26.01 |
+ |
|
|
|
+ |
|
+ |
Олимпиадаға қатынасу |
9-11 сынып |
«Бүгінгі білім –ертеңгі болашағымыз». |
Дөңгелек үстел |
20.02 |
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Мамандармен кездесу |
Кусайнова Г Психолог |
«Жігіт сұлтаны - 2017». |
Сайыс |
22-24.02 |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
Ұл балалар арасында дарынды оқуш. анықталады. |
Тәлімгер |
«Елімнің болашағы-менің қолымда». |
Сынып сағаты |
13.10 |
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
Оқушылардың іскерлік қабілетін бағалау. |
Қайырғалиева А |
«Жанам деген жүрекке от берейік». |
Дарынды балалар слеті |
10.04 |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
Дарынды оқушыларды дайындау. |
|
ҮІІ. Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие
Мақсаты: Тұлғаның жалпымәдени мінез құлық дағдыларын қалыптастыру , тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру.
Іс - шара тақырыбы |
Әдісі |
Уақы- ты |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже/ аяқталу нысаны
|
Жауапты |
||||||
Психо-логпен жұмыс |
Медби-кемен байла-ныс |
Кітап-хана-мен байла-ныс |
Пән мұғ\н байла-ныс |
Ата- анамен жұмыс |
Қоғ/қ ұй\мен, мект тыс мек\н «Жас-ұлан», «Жас қыран» ұйым/н байланыс |
Жеке оқушы-мен жұмыс |
|||||
«Қыз өссе- елдің көркі». |
Сайыс |
19.09 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
Қазақ қызын құрметтеуге үйрету. |
|
«Әуелеген әндер». |
Сазды бағдарлама |
04.10 |
+ |
|
|
|
|
+ |
+ |
Өнерлі оқушыларды дәріптеу. |
|
«Шебердің қолы ортақ ...» |
Сайыс |
17.11 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Оқушыларды қолөнерге бейімдеу. |
|
«Күзгі табиғат сыйлықтары». |
Сайыс |
24.11 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Күз бейнесін түрлі жанрда суреттей алады. |
Сынып жетекшілер 1-4 сынып |
«Аяулы күз, Алтын күз» |
Жәрмеңке |
25.11 |
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Күзгі өнімдерін бағалау |
МДТІЖО |
«Кітап-өмір ұстазы». |
пікіралысу |
30.11 |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Тарихи таным – түсініктері артады. |
Қайырғалиева А |
«Қош келдің , Жаңа жыл». |
Балмаскарад |
27-30. 12 |
|
+ |
|
+ |
|
|
+ |
Мерекелік шараны тамашалау |
Сынып жетекшілер |
«Туған жер- тұғырың, туған ел-қыдырың». |
Пікірталас |
12.01 |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Оқушының таным – түсінігін дамыту. |
|
«Дұрыс киіне білу –әсемдікке бастайды». |
Пікіралмасу |
20.02 |
+ |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
Оқушыларды тазалыққа үйрету. |
Инжелова А |
«Өнерім- менің өмірім». |
Сайыс |
27. 04 |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Өнерді құрметтеуге үйрену. |
МДТІЖО |
«Бастауышым- бал бұлағым». |
Қоштасу кеші |
18.05 |
|
|
|
|
|
+ |
|
Оқушы жауапкершілігін арттыру. |
Базарғалиева Г Жармуханова Қ |
ҮІІІ. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
Іс - шара тақырыбы |
Әдісі |
Уақы ты |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже \аяқталу нысаны
|
Жауапты |
||||||
Психо-логпен жұмыс |
Медби-кемен байла-ныс |
Кітап-хана-мен байла-ныс |
Пән мұғ/ен бай-ла-ныс |
Ата- ана-мен жұ-мыс |
Қоғам-дық ұйы/н, мект тыс мекеме «Жас-ұлан», «Жас қыран» ұйымн) байла-ныс |
Жеке оқушы-мен жұмыс |
|||||
«Денсаулық фестивалі-2017». |
Денс/қ фест |
08.09 |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Салауатты өмір салты насихаттау |
Пауеденов Н Ерғазиева К Инжелова Ә |
«Туберкулезге жол берме!». |
Баяндама |
19.09 |
|
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
Денсаулықты сақтау |
Салауатова Н |
«Тамақтана білу-денсаулық кепілі». |
Әңгіме сағаты |
20.09 |
+ |
+ |
|
|
|
|
+ |
Дұрыс тамақтанудың жолдарын ұғыну. |
Салауатова Н Инжелова Ә |
«Спорт-жан серігі» |
Тәрбие сағаты |
12.12 |
+ |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
Салауатты өмір салтын ұстанады. |
Қайырғалиева А |
«Денсаулығы сәбидің - қуанышы әр үйдің». |
Сайыс |
26.09 |
|
|
|
|
+ |
|
+ |
Ата – ана мен мектептің байланысы |
|
«Темекі мен ішімдіктің ұрпаққа зияны». |
Ойбөліс |
06.10 |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
|
+ |
Темекінің зияны туралы айту |
Кусайнова Г |
«Зиянды заттарға жол жоқ». |
тренинг |
15.02 |
+ |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
Оқуш. ішімдік пен темекінің организмге зиянды екенд. түсінеді. |
Қайырғалиева А Кусайнова Г |
«Денсаулық құпиялары». |
Ойпікір |
10.11 |
+ |
+ |
+ |
|
|
+ |
|
Зиянды нәрселерден аулақ болуға |
Медбике МДТІЖО |
«Ауырмаймын десеңіз ... ». |
Дәріс оқу |
20,22.10 |
|
+ |
|
|
|
|
+ |
Аурудың алдын алу жолдарымен танысады. |
Инжелова Ә |
АИТВ/ЖИТС - әлемдік індет. |
Іс – шара жоспары |
27.11-02.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
МДТІЖО |
ҚР Тәуелсіздігінің 26 жылдығына арналған волейболдан мектеп біріншілігі. |
Жарыс |
15.12 |
|
+ |
|
|
|
+ |
+ |
Оқуш.спорттық қабілеттері бағаланады. |
Пауеденов Н |
«Темекінің адам ағзасына зияны». |
Пікірлесу |
17.01 |
+ |
+ |
|
|
+ |
+ |
|
Қыз баланың тәрбиесіне көңіл б\у. |
Құрметова Ж |
«Денсаулығым-байлығым». |
Сынып сағаты |
12.01 |
+ |
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
Денсаулық жөнінде пікірлесу |
Қайырғалиева А Инжелова Ә |
«Денсаулық - өмір негізі». |
Кездесу |
02.03 |
|
+ |
|
|
|
|
+ |
Денсаулықты сақтауға дағдыланады. |
МДТІЖО |
ІХ. «Мәңгілік Ел» Патриоттық актісі
Мақсаты: мәдениетаралық, этносаралық қатынастарды күшейту, көшбасшылық қасиеттері бар азамат және патриот қалыптастыру.
Іс - шара тақырыбы |
Әдісі |
Уақы ты |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже \аяқталу нысаны
|
Жауапты |
||||||
Психо-логпен жұмыс |
Медби-кемен байла-ныс |
Кітап-хана-мен байла-ныс |
Пән мұғ/ен бай-ла-ныс |
Ата- ана-мен жұ-мыс |
Қоғам-дық ұйы/н, мект тыс мекеме «Жас-ұлан», «Жас қыран» ұйымн) байла-ныс |
Жеке оқушы-мен жұмыс |
|||||
«Мен - өз елімнің патриотымын». |
Алғашқы сабақ |
02.09
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Отанға деген сүйіс/кке тәрбиелеу. |
Сынып жетекшілер, пән мұғалімдері |
«Ұлы Дала Елі». |
Кешкі кездесу |
27.09 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
«ЭКСПО – 2017» хал/қ көрмесіне барған оқуш.сыр – сұхбат негізінде таным – түсініктерін нығайту. |
МДТІЖО, тәлімгер |
«Білімді ел – мәңгі ел!». |
Эрудит |
24.11 |
+ |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
Білімді, дарынды, талантты оқушыларды анықтау. |
Тәлімгер, сынып жетекшілер |
«Тұғыры биік тәуелсіз Қазақстан». |
Шығарма лар мен эсселер |
15-20.01 |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Жұмыс барысында дарынды қабілетті оқушылар анықталады. |
Ғапуова Қ сынып жетекшілер |
«Нұрлы жол-Болашаққа жол» |
Сынып сағаты |
11.01.
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
Қызметкерлер, оқушылар, ата – аналар толық түсінік алады. |
Дюсенова Ш |
«Мәңгілік Ел» Патриоттық актісі негізінде ақпараттық тақта, бұрыш, кітап көрмелерін ұйымдастыру. |
Насихат жұмыс-тары |
Жыл бойы |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Ата – аналар, оқушылар, мұғалімдер жалпыұлттық патриоттық идеясымен танысады. |
Кітапханашы |
«Мәңгілік ел-мәңгілік мұрат». |
Сурет байқау |
5.04
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Бейнематериал, альбом жасақтау арқылы оқушы шығарм.дамиды. |
Қайырғалиева А |
«Отбасы – рухани - адамгершілік тәрбие бастауы». |
Ой - талқы |
09 – 14.04 |
|
|
|
|
|
|
|
Ата – аналарға қолдау көрсету. |
МДТІЖО
|
«Менің Отаным – Қазақстан». |
Жарыс, жорықтар |
14-19.05
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
Таным жорықтарға шығады, тарихи ұғымдары кеңейеді. |
Сынып жетекшілер |
«Үлкен ел — үлкен отбасы» жобасы. |
Интеллек-туалды сайыс |
28-31.05
|
+ |
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Ұлттар достастығы насихатталады, салт – дәстүрі дәріптеледі. |
МДТІЖО |
«Бір Ел. Бір Тағдыр». |
Патриот айлығы |
01-25.05
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Ұлтжандылыққа тәрбиелеу. |
МДТІЖО |
«Рәміздер – ел беделі!». |
Танымдық шара |
04.06 |
+ |
|
|
|
+ |
|
+ |
ҚР/ң мемлекеттік Әнұранын насихатту. |
1-11 сынып жетекшілері |
Елінсүйген –Елбасы» |
Сынып сағаты |
24.11 |
|
|
+ |
|
|
+ |
+ |
Ел, Елбасы туралы түсініктері дамиды. |
Кусайнова Г |